TMN TASIK BANGI 3

TMN TASIK BANGI 3

Tuesday, September 7, 2010

piket 5 september

4 comments:

  1. Elok juga buat sesuatu supaya orang ramai tak park kereta sesuka hati. Kebanyakan masa, parking lot terutama di belakang blok Restoran Azura dan tapak bazar Ramadhan kosong, tapi orang kita ni segan nak berjalan, tambah pula ada restoran yang dah occupy parking lot sesuka hati. Bagitu juga kedudukan penjaja-penjaja di tepi jalan perlu di kawal dan disusun semula kerana mereka sedikit sebanyak menyumbang kepada kesesakan terutama di jalan hadapan Seven 11 yang sering jadi bottle neck.

    ReplyDelete
  2. Menurut Tn HJ Sufi, Pengerusi Damai Impian, tapak tersebut memang sepatutnya dijadikan tempat parkir, berdasarkan plan asal projek perumahan mereka. Wallahualam..boleh rujuk pihak mereka dan pihak berwajib utk kepastian.

    ReplyDelete
  3. ..ada sedikit pertanyaan, kalau ikut peraturan majlis perbandaran, ruang pejalan kaki dan koridor tak sepatutnya diletakkan meja makan apatah lagi tempat pakir kereta.. ada sesiapa yang boleh bantu?

    Abdullah

    ReplyDelete
  4. Merujuk kepada komen admin, saya harap, piket yang telah diadakan tidak terburu-buru...tak enak juga tengok perkataan2 dalam sesetengah poster tu...

    ReplyDelete