TMN TASIK BANGI 3

TMN TASIK BANGI 3

Saturday, October 8, 2011

5 comments:

  1. salam

    Kenapa perlu disekat laluan lain selain jalan 3/42 terutama pada siang hari minggu? hari kerja takpa lah. saya faham. tutup masa siang hari weekend menyusahkan dan menyebabkan kereta terlalu banyak di jalan 3/42.bahaya pada anak2 terutamanya yang ada basikal etc.
    Lagi satu, dah dapat permit ke nak tutup jalan? kalau dah dapat harap boleh upload permit tu di sini. saya ada hak nak guna mana-mana jalan yang ada untuk balik ke rumah dan kalau hak tu diganggu saya perlu lihat permit. kita bukan duduk dalam negara tanpa undang2.

    kalau weekend depan masih berkunci di siang hari, saya sendiri mungkin akan komplen dgn mpkj. tak sangka saya bayar duit bulan2 untuk menyusahkan diri sendiri.

    ReplyDelete
  2. dalam notis di atas jalan tutup 11 malam, kenapa sekarang jalan 3/38 ditutup waktu 9.00 malam. tolong faham orang nak ambil anak balik tuition dan sebagainya kena pusing sana sini dengan jalan sempit kereta kiri kanan. saya tak salahkah penghuni 3/42, kereta mereka banyak, kat mana nak letak. Jangan nak senangkan pihak sekuriti aje, nak memudahkan kerja dia. Tolong kaji stattistik waktu berlaku insiden kecuarian tersebut..bukan main tutup aje. hari minggu penting buka pagi tutup la malam, macam biasa, berilah lah ruang, kami bebas di kawasan kami sendiri. Hari minggu ramai penghuni di rumah dan keluar masuk selalu, jadi tolong jangan tutup 24 jam. rasa terkurung dalam kawasan sendiri. Kita bayar untk dikawal kselamatan bukan untuk di kurung.

    ReplyDelete
  3. Saudara kena lihat jadual terkini (atas sekali)..

    ReplyDelete
  4. sob! sob! kalau ada duit lebih nak beli rumah lain.. rumah kecil pun tak apa tapi bebas.. macam kampung.. tapi apa kan daya.. sob! sob!

    ReplyDelete
  5. Kalau tak boleh adopt dengan persekitaran bandar, memang elok juga saudara beli rumah kat kampung tu. Ala-ala duduk di tengah sawah, bebas bak burung yang sedang memakan padi menguning.

    ReplyDelete