TMN TASIK BANGI 3

TMN TASIK BANGI 3

Thursday, January 13, 2011

Cadangan Penutupan Jalan

Assalamualaikum..

Kpd semua penduduk TTB3


Salah satu cadangan awal semasa kawalan 24 jam di taman adalah penutupan jalan 3/52 dan jalan 3/38 selepas waktu puncak iaitu diantara 9 pg sehingga 5 petang. Hanya jalan 3/48 dan jalan 3/42 yang akan dibuka pada waktu tersebut.

Manakala pada waktu malam kita akan bermula pukul 11 mlm sehingga 5 pagi dan hanya jalan 3/42 sahaja yang dibuka sebagai laluan keluar-masuk ke taman. Sebelum ini penutupan semua jalan kecuali Jalan3/42 adalah pukul 12 mlm.

Biro Keselamatan bercadang untuk melaksanakan cadangan ini bermula 15 januari 2011 jika tidak ada apa-apa bantahan daripada penduduk.

Maklumbalas daripada semua qariah amat lah dialu-alukan. Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Biro Keselamatan.



Terima kasih.

2 comments:

  1. Assalamualaikum..

    Direct pointedly, I felt takde effect penutupan pagar di siang hari ini dilakukan as SESIAPA SAHAJA (with or without sticker) BESAS KELUAR MASUK~ Gate dibuka seluas2nya~

    In fact..tanpa proper notice on such implementation, personally saya rasa lebih MENYUSAHkan cause terpaksa route sangat jauuh sedangkan keutamaan saya memilih rumah berdekatan Jln 3/38 adalah untuk memudahkan access ke Jalan utama.

    Saya bring up 2 persoalan ..

    Tidakkah nanti akan timbul rasa tak puas hati penduduk Jln 3/42 on the rise of traffic lalu lalang depan rumah mereka ? Sure Semua 100% ok & tiada sikit pun rasa tak puas hati ?

    Sudahkah kata2 putus been obtained from ALL penduduk (kesemuanya means 100%) from either those yg telibat ataupun langsung tidak terlibat dengan commity TTB3 ?

    =)

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum Saudara Hatta,
    Terus terang saya mengatakan bahawa komen saudara amat sukar difahami. ROJAK HABIS.....

    Hanif 3/42

    ReplyDelete