TMN TASIK BANGI 3

TMN TASIK BANGI 3

Friday, January 21, 2011

Isu semasa TTB3

Assalam.

Ust Wan Zulkifly (Timbalan Pengerusi Persatuan Penduduk TTB3) meminta semua penduduk bersikap rasional dan terbuka dengan isu-isu semasa yang timbul.


Isu pusat mencuci kereta yang timbul perlu dibincang secara baik dan terbuka. Buat ketika ini, pihak pengusaha pusat mencuci kereta telah diminta untuk menaikkan papan tanda notis (pengusaha perlu rujuk spesifikasi standard MPKj) dan semua penduduk perlu memberikan maklumbalas rasmi kepada MPKj dalam tempoh yang ditetapkan oleh YDP MPKj.

Buat masa ini, semua isu yang ingin dibincangkan dan dikemukakan boleh merujuk terus kepada Ust Wan Zulkifly (019 934 8124). Pihak persatuan akan membuat keputusan rasmi sebaik tamat tempoh maklumbalas tersebut.

Diharap semua luahan dan komen di facebook, emel dan blog TTB3 atau cakap belakang boleh diterjemah dalam bentuk lebih formal kepada pihak berkuasa tempatan dan diberi salinan kepada Persatuan Penduduk TTB3.

Emel Ust Wan Zulkifly :    wanzul70@gmail.com

2 comments:

  1. As Salam,
    Ustaz Wan boleh bagi e-mail tak? So at least on-line comment dgn PBT boleh dimajukan salinannya.

    Jazakallah
    TTB3

    ReplyDelete
  2. As Salam Semua Penduduk TTB3,
    Tulisan saya adalah HANYA merujuk yang ada nama saya, yang anynomous di atas adalah BUKAN tulisan saya dan tiada kena mengena dengan saya, kerana ada orang yang telah salah anggap dan mengatakan ia tulisan saya. Saya hanya buat majukan aduan & cdgn kepada MPKj sahaja pada 19/01/2011 sebagaimana yang disarankan dan tidak langsung kepada Pejabat ADUN.

    Terima kasih,
    Hj. Amin Sah bin Hj. Ahmad
    Jalan 3/43

    ReplyDelete